Wydarzenia z wyjazdu Twojego dziecka w pigułce: szybko i wygodnie!

Miniblog Szarpie 2012› Zagranica › Bułgaria - Złote Piaski (autokar)

Chorwacja - Wybrzeże Kvarneru

Bułgaria - Złote Piaski (autokar)

« wróć do listy
Złote piaski bułgarii

Data dodania: 08.07.12 | godz. 00:00

Nareszcie od rana wylegujemy się na plaży. Jest pięknie, słonecznie i bardzo gorąco. Po południu zmieniliśmy miejsce plażowania i korzystaliśmy z uroków hotelowego basenu. Dużą atrakcją był mecz piłki wodnej. Wieczorem świetnie bawiliśmy się w klubie disco Bonkers. Jednym słowem udany dzień.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Urokliwy Budapeszt

Data dodania: 07.07.12 | godz. 00:00

Piękno Budapesztu podziwialiśmy w promieniach słońca chłodząc się w każdej napotkanej fontannie. Zwiedzaliśmy plac Bohaterów, pałacyk Vajdahunyad, parlament, wzgórze zamkowe z basztami rybackimi, kościół Macieja, plac św. Trójcy, wzgórze Gellerta z pomnikiem Wolności i Cytadelę.

Zawsze czujni

Data dodania: 07.07.12 | godz. 00:00

Nasza podróż została zakłócona przez małe "spięcie" w klimatyzacji, co zmusiło nas do zmiany autokaru na dojazd do Warny, by dzielnie stawić opór upałom za oknami. Ta decyzja wydłużyła trochę jazdę, ale teraz możemy już na chłodno spojrzeć na całą sytuację. Złote Piaski przybywamy!