Wydarzenia z wyjazdu Twojego dziecka w pigułce: szybko i wygodnie!

Miniblog Szarpie 2012› Morze › Świnoujście

Chorwacja - Wybrzeże Kvarneru

Świnoujście

« wróć do listy
Do zobaczenia!

Data dodania: 05.08.12 | godz. 00:00

Nadszedł czas pożegnań. Chcielibyśmy podziękować Wam za moc wspaniałych przygód, które przeżyliśmy w ciągu ostatnich dni. Mimo tego, że dzisiaj się rozstajemy, to na naszych twarzach widać uśmiechy. Jesteśmy szczęśliwi, że mogliśmy Was poznać. Wyrażamy nadzieję i oczekiwanie spotkania w przyszłości. Może już za rok? Wracajcie szczęśliwie do domu! Do zobaczenia kochani! A już za 14 dni będziemy mogli kontynuować naszą zabawę, ponieważ w galerii na stronie www.kolonieiobozy.pl pojawi się pełna fotorelacja z turnusu. Przeżyjecie to jeszcze raz i podzielicie się Waszymi przygodami z bliskimi!

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Międzyzdroje

Data dodania: 04.08.12 | godz. 00:00

Po obfitym śniadaniu pojechaliśmy do Międzyzdrojów. Razem z przewodnikiem byliśmy na pięknym molo, przyłożyliśmy dłonie na alei gwiazd i odwiedziliśmy Muzeum Figur Wojskowych. Potem oglądaliśmy Jeziorko Turkusowe i wchodziliśmy 300 schodami na Latarnię Morską, skąd rozciągał się piękny widok na Port. Zmęczeni., ale zadowoleni wróciliśmy na pyszną obiadokolację. Szkoda, że wszystko już się kończy: super żarcie, super pokoje i super pogoda. Do następnych wakacji.

Kopenhaga

Data dodania: 31.07.12 | godz. 00:00

Zachwyciła nas dzisiejsza wycieczka do Kopenhagi.Przeprawiając się wyspami duńskimi do Kopenhagi podziwialiśmy Syrenkę Kopenhaską, fontannę Gefion, operę i piękne jak z bajki budynki mieszkalne. Widzieliśmy również odprawę warty Gwardii Królewskiej, kościół Marmurowy, zespół pałacowy i XVIII - wieczną dzielnicę portową. Na moment powróciliśmy do lat dzieciństwa stojąc pod  pomnikiem Andersena. Nocny  powrót spowodował, że pyszny prowiant zjedliśmy do ostatniego kęsa. Panie kucharki w naszym ośrodku dwoją się i troją, aby nam dogodzić. Jedzenie jest tak pyszne,że szybko znika i zawsze można dostać dokładkę.