Wydarzenia z wyjazdu Twojego dziecka w pigułce: szybko i wygodnie!

Miniblog Szarpie 2012› Góry › Wisła

Chorwacja - Wybrzeże Kvarneru

Wisła

« wróć do listy
Do zobaczenia za rok

Data dodania: 06.08.12 | godz. 00:00

Dziękujemy za wspólną zabawę. Było wyśmienicie. Mamy nadzieję, że zabieracie ze sobą wspaniałe wspomnienia. A wyjazd obfitował w niezapomniane wrażenia i pozwolił na zawarcie wielkich przyjaźni. Może powtórzymy spotkanie za rok. Tymczasem życzymy spokojnego powrotu do domu. A już za 14 dni na stronie www.kolonieiobozy.pl w zakładce Strefa Premium zostanie zamieszczona pełna galeria zdjęć z kolonii. Zapraszamy do oglądania i dzielenia się wspomnieniami z najbliższymi.

Komentarze (0)»

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ostatni dzień w Wiśle

Data dodania: 05.08.12 | godz. 00:00

Poranek mieliśmy deszczowy, więc wykorzystaliśmy go na pakowanie, wpisy do pamiętników, wymianę adresów e-mailowych i telefonów. Po obiedzie po raz ostatni poszliśmy na spacer do Wisły, a w drodze powrotnej pomoczyliśmy nogi w rzece. Po kolacji mieliśmy bardzo wzruszające pożegnanie. Trudno będzie nam się rozstać, ponieważ zdążyliśmy się zżyć przez te kilka dni. Jutro o godzinie 7 rano opuszczamy ośrodek i jedziemy do Katowic, skąd rozjeżdżamy się po całej Polsce. Będzie płacz, ale rok szkolny minie szybko i niedługo znów się spotkamy :D.

Komentarze (1)»

Sylwia

Data dodania: 06.08.12 | godz. 15:13

Byłam na tej koloni ; D . Będę i już tęsknię za ludźmi którzy byli na tej koloni ; ( . Ja wróciłam do domu dzień wcześniej z rodzicami . Rozstanie było ciężkie . Podobało ni się w Wiśle wszystko poznałam coś nowego . Mam nadzieję że za rok zobaczę jeszcze innych fajnych ludzi . Pozdrawiam wszystkie panie z tej koloni . ; ) .

W Budapeszcie

Data dodania: 04.08.12 | godz. 00:00

Bladym świtem, bo już o 2.00, wyjechaliśmy do Budapesztu. Na miejsce przybyliśmy około 9.00 i zaczęliśmy zwiedzanie od spaceru po Placu Bohaterów oraz parku miejskim z Łaźniami Termalnymi. Następnie udaliśmy się na wzgórze zamkowe, gdzie  mieliśmy czas wolny na podziwianie baszt rybackich oraz przepięknego Kościoła Macieja. W drodze na wzgórze Gellerta, zatrzymaliśmy się pod Parlamentem, który zrobił na nas ogromne wrażenie. Na wzgórzu zachwyciła nas panorama rozciągająca się na Budapeszt. Ostatnim punktem programu była wizyta w Oceanarium i Tropikarium. Najbardziej podobał nam się tunel, w którym nad naszymi głowami pływały płaszczki i rekiny. Do ośrodka wróciliśmy na 22.00 i zjedliśmy gorącą kolację. Jutro nasz ostatni dzień w malowniczej Wiśle.