Wydarzenia z wyjazdu Twojego dziecka w pigułce: szybko i wygodnie!

Miniblog Szarpie 2012› Góry › Karpacz

Chorwacja - Wybrzeże Kvarneru

Karpacz

« wróć do listy
Kolonijny chrzest

Data dodania: 09.08.12 | godz. 00:00

Każdy, kto na kolonie przyjechał po raz pierwszy został dziś pełnoprawnym kolonistą i rycerzem ducha gór Karkonosza. Pokonaliśmy serię prób,między innymi drogę usłaną szyszkami. Skosztowaliśmy też magicznego napoju Karkonosza. Łowiliśmy jabłka i rozpoznawaliśmy sekretne przedmioty. Po złożeniu przysięgi na wierność Karkonoszowi i obietnicy powrotu do Karpacza oddaliśmy mu hołd. Wrócimy tu jeszcze...

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Do wodospadów

Data dodania: 08.08.12 | godz. 00:00

Dzisiejsza wycieczka do wodospadów Dzikiego i Łomnicy obfitowała w nieplanowane kąpiele trampków. Sesjom zdjęciowym nie było końca. Pod koniec kolonii kondycja każdego z uczestników jest już tak dobra, że nawet najdłuższa trasa czarnym szlakiem wydaje się łatwa i przyjemna.

Smakowita wycieczka

Data dodania: 07.08.12 | godz. 10:21

Odwiedziliśmy dziś skocznię w Harahowie. Po sesji zdjęciowej u podnóża góry, udaliśmy się na pływalnię w Jabloncu, gdzie oddaliśmy się dzikiej zabawie na basenach i zjeżdżalniach. Przed przekroczeniem granicy nabyliśmy  znakomitą czeską czekoladę i żelki. To była smakowita wycieczka.